wtorek, 26 czerwca 2012

Warsztaty Nivea 2012 Sopot

Hej kochani!
Wracam właśnie z Sopotu gdzie odbyły się warsztaty Nivea 3 tygodniowe wyzwanie :). Cały ten wyjazd był oparty na najnowszej serii Nivea Q10 plus , wszystkie kosmetyki są antycellulitowe lub ujędrniające.Byłam tam od 25-26.06 ,mieszkałam w przepięknym hotelu Mera Spa& Hotel

Hotel jest oczywiście w Sopocie na ul. Bitwy pod Płowcami.Mogłabym opowiadać i opowiadać.Same luksusy mogłabym żyć tam cały czas :).A więc przejdźmy do warsztatów.Jak już mówiłam wcześniej były one związane z cellulitem,dietąm,ćwiczeniami itp. Miałyśmy robione masaże tymi kosmetykami,dowiedziałam się z kąd bierze się ten cellulit i ćwiczyliśmy z wspaniałą Sarą Maxwell jej strona -> http://www.sarahmaxwell.co.uk/index.html Jest naprawdę niesamowita i uwielbiam jej akcent!! Sara pochodzi z Anglii chyba z Londynu wywnioskowałam to z jej akcentu haha :)Mogę sie oczywiście mylić.Ale jest naprawde przemiła i jest bardzo energiczną osobą.! Pokazała nam pare ciekawych ćwiczeń które możemy robić np oglądając TV lub po prostu jak mamy wolny czas :) Następnego dnia miałyśmy konsultacje u pani doktor Magdaleny Łuczkowskej. Jest ona dermatologiem i ekspertem Nivea. Brała każdą dziewczyne osobno i mówiła jakie kosmetyki używać ,na co zwracać uwagę itp:) Ja zawsze myślałam że mam cere mieszaną a okazało się że mam cerę suchą :O więc tu byłam w lekkim szoku.Dostałam również nowe kosmetyki oto zdj.

te po lewej są od pani dermatolog a te po prawej antycellulitowe.:) Niedługo zrobie też filmik na temat tych kosmetyków i ogólnie na temat tych warsztatów :)
Także jak chcecie coś więcej wiedzieć o tych warsztatach piszcie w komentarzach.Zrobie też taki filmik pamiątkowy na moim kanale i dostane niedługo zdjęcia także pare najbliższych postów i filmików będzie na temat właśnie Nivea :):)
Dziękuje za czytanie i oglądanie
xxAllin:*

9 komentarzy:

  1. http://tagirecenzje.blogspot.com/search?updated-max=2012-05-14T08:25:00-07:00&max-results=7 zapraszam do mnie! super blog:)

    OdpowiedzUsuń
  2. placilas za ten wyjazd czy cos takiego ?
    ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. O jezu jak ci dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie można się dowiedzieć kiedy są organizowane takie warsztaty? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oni sami do cb piszą ;] jak uważają że twój blog jest fajny,ciekawy to piszą do cb ;]

      Usuń
  5. Miło było Cię poznać ;)

    OdpowiedzUsuń