wtorek, 21 lutego 2012

Fryzura dnia !

Hej kochani !
Dzisiaj pokaże wam moją fryzurę. A więc nie nosiłam jej cały dzień muszę sie przyznać ale mam ferie i jedyna rzecz która robię w ferie to chyba spanie więc nie oczekujcie ode mnie że będę się pindrzyć jak i tak nigdzie nie wychodzę OKEJ?? okej ! :D ( czy w ogóle ktoś jeszcze używa słowa okej..? znaczy pisze ? chyba nie )Na czym to ja skończyłam..a tak fryzura dnia więc postanowiłam zaszaleć i zrobiłam sobie kłosa wooow ! i przypięłam słodkiego kwiatka (z H&M) Ok żeby nie przedłużać o to moja fryzura dnia !!


I nawet się dzisiaj pomalowałam !! BRAWA DLA MNIE !
ok także mam nadzieję że wam sie podoba !! i piszcie w kom. czy chcecie więcej fryzur dnia !
Dziękuje baardzo za czytanie i oglądanie !!
xxAllin :*

2 komentarze:

  1. Super fryzurka :)

    No pewnie, że tak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie wyglądasz:*
    Muszę sie w końcu nauczyć robić kłosa!
    Próbuję i próbuje, a i tak nie potrafię..;/!

    OdpowiedzUsuń