poniedziałek, 20 lutego 2012

Czekoladowy mus z bitą śmietaną !!

Hej kochane !
Dzisiaj pokaże wam jak zrobić najprostszy i najsmaczniejszy piszepis świata !! Jest to MUS CZEKOLADOWY Z BITĄ ŚMIETANA !! Jeśli uwielbiacie czekolade tak jak ja to jest to idealny deser dla was , a robienie go zajmie wam niecałe 20-30 min chyba że macie lepszy mikser niż ja to 10 min haa.Mój jest chyba starszy ode mnie. Ale jak to mówią stary ale jary!.
OK także żeby nie przedłużać oto przepis ! :
Mus:
1.pół tabliczki gorzkiej czekolady
2.jedna kremówka 36-30% (do musu będziecie potrzebować tylko 100ml czyli połowę z tego)
3.jedna łyżka gorzkiego kakao
4.jedno jajko
5.2 łyżki cukru
Dekoracja:
1.50-100ml kremówki 36-30%
2.reszta gorzkiej czekolady
3.truskawki lub inne lubiane przez was owoce(ja niestety nie użyłam tego w filmie ale zapewniam was nie ma nic lepszego niż truskawki + czekolada)

Także dziękuje bardzo za oglądanie i czytanie !
xxAllin:*

2 komentarze:

  1. Wygląda pysznie! Jutro sobie taki zrobie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno wypróbuję ten przepis, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń