niedziela, 5 stycznia 2014

Perrie Edwards !!

Witajcie kochane !
Wracam do was z makijażem Perrie Edwards z Little Mix. Ostatnio bardzo polubiłam ten zespół. Dziewczyny są naprawdę śliczne ! Każda inna ale naprawdę bardzo pasują do siebie :)
Okej więc o to makijaż Perrie znaczy moja wersja :)


Filmik już na moim kanale !! Zapraszam serdecznie !

Dawno mnie tu nie było. Także przepraszam za to szalone życie ostatnio mam. :D
Mam nadzieje że makijaż wam sie podoba. Dziękuje za czytanie i oglądanie !
xxAllin :*

2 komentarze:

  1. Śliczny makijaż, chodzi za mną taki kolor od jakiegoś czasu. Muszę się odważyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Olu :), może zrobiłabyś filmik o cieniach (widziałam taki u kilku dziewczyn), jakie masz, jakie polecasz najbardziej, gdzie można je kupić, jaka cena itd. Kto jak kto, ale Ty na pewno masz wiedzę i zdanie na ten temat. Ps. Jesteś baardzo ładna. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia! Twoja Widzka

    OdpowiedzUsuń