niedziela, 27 października 2013

Jak pomóc skórze w mroźne dni ????

Hej kochani!
Dzisiaj powiem wam co nieco o tym jak ja dbam o skórę jesienią i zimą. Jakich kosmetyków używam i co według mnie jest najlepsze :)
Także zacznijmy od kosmetyków. Będę szła kategoriami czyli usta, skóra twarzy i skóra na reszcie ciała.
A więc! Zaczynamy
USTA:
Moje usta są bardzo delikatne. Przy chociaż najmniejszej zmianie pogody od razu wysychają, pękają i stają się nieprzyjemne w dotyku czy pocałunku.A wszyscy dobrze wiemy że szorstkie usta podczas namiętnego pocałunku są czymś okropnym haaa :D
Także czego używam i co polecam?:

  1. Pomadka Nivea SOS Lip Repair 

rzecz wspaniała! Gęsta, tłusta, pięknie pachnie mięta i ogólnie rzeczami odświeżającymi hueh :) Długo utrzymuję się na ustach i od razu je nawilża i tworzy taką jakby barierę ochronną:)

 2.Stara dobra wazelina! 
Również gęsta, baardzo tłusta i bardo długo czuć nawilżenie!. Najtańszy produkt któey naprawdę działa ! 

SKÓRA TWARZY:
  1. Krem na dzień Nivea 

 
Naprawdę dobry krem na dzień. Fajny dla cery normalnej i lekko tłustej. Szybko czuć nawilżenie i ładnie się wchłania. Pod koniec dnia cały czas można wyczuć że krem w (małej ilości) ale jest jeszcze na skórze :) 

 2.Krem na noc Nivea
Również bardzo dobry krem. Mega nawilżający i bardzo tłusty. Nie polecam osobą o tłustej cerze. Ale fajne  w nim jest to że jest baardzo wydajny ! Uwielbiam go. :)

RESZTA CIAŁA
  1. Krem do ciała ukojenie i pielęgnacja 48h
     
    Krem bardzo gęsty i tłusty. Idealny na moje suche łydki hueeh :) Wspaniale nawilża. Ja go nakładam od razu jak wyjdę z pod prysznica wtedy daje max ukojenie po np goleniu nóg :)


 2. Krem do stóp Perfecta
 
Bardzo fajny i TANI kosmetyk. Nakłam go krótko przed spaniem i zakłam od razu miękkie skarpetki żeby nie wytrzeć kremu w kołdrę :) Naprawdę bardzo świetny produkt! 

 3. Krem do rąk Garnier 
Uwielbiam tą serie Garniera ! Pięknie pachnie i pięknie działa ! Gęsty, tłusty i szybko się wchłania!. Czego można chcieć więcej :) Idalny na zimne poranki czy długie powroty do domu po pracy :) 

Okej dziewczyny to wszystko z tego postu :P Mam nadzieję że w czymś wam pomogłam :) To są moje ulubione produkty nawilżające na jesień i zimę :) A jakie są wasze?! Podzielcie się nimi w kom. chętnie zobaczę czego wy używacie :) 

Dziękuje za czytanie i oglądanie !
xxAllin :*

5 komentarzy:

  1. Dla mnie na usta tylko Carmex w słoiczku. Z Twarzą bywa różnie, nie mam stałych ulubieńców, no może poza Cicalfate Avene, ale ten jest całoroczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię na usta SOS Lip Repair :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. OLLLAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!tylko nie osobą

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Otagowałam Cię w tagu u mnie na blogu http://dooominica.blogspot.com/2013/11/autumn-tag-czyli-jesienny-tag.html Mam nadzieję, że odpowiesz na niego u siebie na blogu, albo nagrasz filmik na youtube :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kremy z nivea na dzien i na noc :)

    obserwujemy?
    http://fuckingpaast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń