środa, 19 czerwca 2013

opalanko !

Hej kochane!
U nas w Poznaniu jest wspaniała wręcz idealna pogoda na opalanie!! Ja już zaliczyłam pierwszy leżing na słoneczku a wyy?

UWIELBIAM SIĘ OPALAĆ..szczególnie jak tak niemiłosierni pali :) Chociaż nie lubie za bardzo takiego upału jak mam coś do roboty w mieście ale jak mam wolny dzień to uwielbiam walnąć się na trawce nad maltą i gnić na słoneczku :D

Napiszcie jak wy spędzacie te upalne dni i jaka jest u was pogoda ! Bo rozmowa o pogodzie zawsze fajna!:D
Dziękuje za czytanie i oglądanie!
xxAllin:*

5 komentarzy:

  1. Ja jestem dopiero przed 'pierwszym razem' :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też właśnie wróciłam z działeczki, z leżingu xDD
    Również uwielbiam takie 'lenistwo' ;)
    Pozdrawiam :*
    PS. W Suwałkach cieplutko ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Ola, czy zrobiłabyś na YT jakiś TAG o TOBIE?

    POZDROWIONKA

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, również się odchudzam, ale nie idzie mi tak dobrze, zatrzymałam się na etapie 65kg :( jeśli masz ochotę to napisz cialo.waga@gmail.com , pozdrawiam;* i gratuluję sukcesu :*

    OdpowiedzUsuń