środa, 3 kwietnia 2013

30 dni z Mel B. !!!!!

 Hej Kochani!

Dzisiaj wracam z wiadomością że zaczełam właśnie 30 dni z Mel B. Bardzo ją lubię, nie ćw. z nią jeszcze ale i tak ją lubie haa. A więc dzisiaj miną 1 dzień z Mel i powiem wam szczerze że ćwiczenia nie są trudne ani długie ale są intensywne, już od pierwszego powtórzenia bolą mięśnie. Ale zauważyłam że rozgrzewka jest bardzo ważna przy tych ćw. bo można łatwo nabawić się bolesnego skurczu lub naciągnąć mięsień. Także pamiętajcie o rozgrzewce ::):)


Ćwiczenia są typowo po to żeby wymodelować wam pośladki i uda, są one dodatkiem do waszego codziennego treningu, ponieważ są krótkie(filmik ma 11 min ) więc nie mogą zastąpić wam zwykłych ćw. :))
Także o to filmik.Mel naprawdę jest bardzo fajną "instruktorką", jest taka prawdziwa, też ją bolą mięśnie,jest zmęczona, łatwiej idzie się z nią utożsamić niż np z Ewką Ch. Ćw. z nią to naprawde przyjemność. Na YT jest dużo filmików z nią także możecie sobie ułożyć trening złożony tylko z jej ćwiczeń.



OK już wam tu nie truje. Miłęgo ćw. i powodzenia ! Mam nadzieje że ktoś się przyłączy ze mna do tego wyzwania!

7 komentarzy:

  1. Mam całą płytę z jej ćwiczeniami i faktycznie są intensywne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem z Tobą. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia ;*
    a ja mam do Ciebie prośbę o poradę, chciałabym zacząć malować trochę twarz, bo gdzieniegdzie czasem coś wyskoczy, czasem się buzia za bardzo świeci, wiesz pewnie jak to jest ;) mogłabyś mi pomóc? bo kompletnie nie wiem od czego zacząć, jestem niebieskooką blondynką, mam jasną cerę, i przed okresem moja twarz lubi pokazać kilka niedoskonałości. i nie wiem czym je przykrywać, w jakiej kolejności i jakie kosmetyki nakładać, masz jakieś sprawdzone firmy? najlepiej dostępne w rossmanach czy czymś :) proszę o pomoc!

    pozdrawiam,
    Zuzanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BB będzie chyba najlepszy dla cb :)Jest delikatny, nawilża i kryje. Możesz również kupić korektor np w płynie, jest lżejszy od podkładu ale bardzo dobrze kryje. :) Jeśli chodzi o przykrycie to puder będzie najlepszy, np z miss sporty są dobre lekkie pudry.
      Mam nadzieje ze pomogłam :)
      xxAllin :*

      Usuń
  4. Fajnee te ćwiczenia :):)

    TUTAJ POLECAM ĆWICZENIA NA BRZUSZEK, SPRAWDZONE, 8 MINUT DZIENNIE :), PO 14 DNIACH JUŻ WIDAĆ JAKIEŚ EFEKTY :), NIE SĄ TRUDNE, PIERWSZE KILKA RAZY CIĘŻKIE I BOLI GŁOWA OD PODNOSZENIA HEHE, ALE POTEM LUZ :) SĄ NAPRAWDĘ SUPER:

    http://www.youtube.com/watch?v=bA2n6UC7nIo

    POZDROWIONKA
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczęłam wczoraj ćwiczyć z Mel B, w zasadzie to zaczęłam od intensywnych ćwiczeń na brzuch. 10 minut ćwiczeń a ja dzisiaj czuję każdy mięsień na brzuchu :) Ciężkie ale dobre ćwiczenia :) Zobaczymy jakie będą efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER, też od tyg. ćwiczę na pośladki, co 2 dzień :):)

    OdpowiedzUsuń