piątek, 29 marca 2013

Świąteczny Haul- czyli prezent dla samej siebie :):)

Hej kochane!
Dzisiaj wracam z Haul'em :):) Dawno nie było go na moim blogu więc o to jest świeżutki jeszcze cieplutki i pachnący Haulik. Byłam dzisiaj w Rossmanie jak zwykle i wreszcie kupiłam sobie parę rzeczy które kupuje już od roku haha. Także o to co sobie kupiłam :):)


1.Tusz do rzęs Volume Booster Lovely - 8-9 zł Rossman.


 2.Masażer do ciała-8-10 zł Rossman


Pomadka matowa do ust Manhattan-17.99 zł Rossman (kolor 53M)



Podkład do twarzy AA-13.99 zł Rossman( bez koloru)



Korektor do brwi(tusz) Eweline cosmetics- 11-13 zł Rossman (brązowy)


Także to wszystko:). Jak chcecie recenzje jakiegoś kosmetyku czy coś piszcie w kom. :):)
Dziękuje za czytanie i oglądanie
xxAllin:*

4 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu już się zastanawiałam nad zakupem podkładu z AA, polecasz go ?

    http://anto-nka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie go próbuje i ładnie kryje, kolor się ładnie łączy z naturalnym kolorem skóry ale nie wiem ile się trzyma ale na pewno kiedyś wspomnę w jakimś poście :):)

      Usuń
  2. ja poproszę recenzję masażera;)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego korektora do brwi :D

    OdpowiedzUsuń