sobota, 26 maja 2012

Wieczorowy Strój dnia

 Hej kochani!
Dzisiaj waracam z nowym strojem dnia.I przepraszam jak zdj są złej jakości ale było dośc ciemno itp..Także przepraszam za to :).Mam nadzieję że coś widac.
Także strój bardzo wygodny, poszłabym w nim np do jakies restauracji, pubu czy np na zakupy :)
Więc tak;
sweter jest z lumpeksu kosztowaj jakies 5-10 zł jest od Dorothy Perkins
spodnie H&M kosztowały chyba 50-80 zł nie pamiętam dokładnie
szpilki - 70 zł deptak Poznań
Także to by było na tyle.Jak macie jakies pytanie prosze pisac w komentarzach ;)


Dziękuje za czytanie i oglądanie
xxAllin:*

5 komentarzy:

  1. takze, więc także, wiec, takżę, wiec tak... drażni mnie to. w filmikach jest dokladnie tak samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz od razu tak reagować! Czy nie lepiej było napisać żeby Ola popracowała trochę nad testami albo wymową w filmikach?

      Usuń
    2. zgadzam sie. zero jakiejkolwiek ciekawej gadki tylko także no i to by było na tyle xD

      Usuń
  2. Widziałam Cię dzisiaj na żywo wsiadałaś z kolegami do tramwaju,chciałam zagadac ale cykałam, powiem Ci jedno na żywo jesteś jeszcze ładniejsza niż rzeczywistości;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuje ci! Mogłaś śmiało zagadac! :D

      Usuń