sobota, 22 grudnia 2012

TAG:gotowa na święta!

Witajcie kochani!

Dzisiaj wracam z tagiem. Jest to chyba mój pierwszy tag na blogu więc mam nadzieję że wam sie spodoba :)))


Zasady:

Wstawiam obrazek oznaczający ten TAG.
Piszę kto nas otagował.
Taguję kilka osób.
Powiadamiam osoby otagowane komentarzem na ich blogu.
Odpowiadam na pytania tego TAGU.
 zostałam tagowana przez dooominica :) 

Taguje:

Pytania:

1.Jaki jest twój ulubiony świąteczny film ? 
Kevin sam w domu, Holidays, Listy do M, To właśnie miłość, ekspres polarny, opowieść wigilijna i to chyba na tyle:)

2.Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor ? 
To są chyba wszystkich ulubione kolory bordowy i ciemny zielony no i może granat i złoto :)

3. Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję ? 
Zdecydowanie lubie się stroić ale to tylko na wigilie a na drugie święto to już tak normalnie:)

4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta, to co by to było i dla kogo ?
Powiem wam szczerze że nie wiem..nie mam odp na to pytanie :)

5. Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy poranek ? 
 To zależy czy wyjeżdżam na święta czy nie jak tak to ranem a jak nie to wieczorem w wigilie :)

6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników ? 
Nie, to raczej jest "tradycja" przywieziona z Ameryki która u nas nie jest tak bardzo popularna, wole ozdabiać pierniczki :P to jest bardziej Polskie że tak powiem 

7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej ? 
SPAĆ!! 

8. Czy masz jakieś świąteczne życzenia ? 
Hmm mam parę..:)

9. Ulubiony świąteczny zapach ?
Zapach pierniczków,pomarańczy, goździków,karpia i ogólnie zapachów z kuchni :)

10. Ulubiona świąteczna potrawa ?
Pierogi i KARPIK !! mnnniam :)


Mam nadzieję że tag wam sie spodobał :))
Odpowiedzcie na pytania w kom.jak macie ochote :))
WESOŁYCH ŚWIĄT !!
xxAllin :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz